Oglum temmuzda 3 yasına girecek
dun eğitime basladım daha once denediğimde klozetten korkuyordu şimdi korkmuyor oyunlarla oturtuyorum ama iki gundur bir kere bile tuvalete yapmadı dün sürekli kacırdı
kakasını yapcagını anladıgımda götürdüm tuttu hiç yapmadı
bugun sadece bir kere çiş yaptı altına
nasıl ilerlemeliyim napmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var