G_ADAN birdenbire 70le başlamadım ben de tabiki çocuğuma.. bi takım sıkıntılarla küvezde kaldı ve sütüm geç geldiği için biz zaten ilk mamayla beslemeye başladık 30 vererek sonra bezinde turunculuklar farkedip doktora götürdük doktor yetersiz beslenmeden olduğunu söyleyerek 30 yetmez 40 45 verin dedi o aralar sütüm hiç yok gibi bişeydi. Sonra azar azar gelmeye başladı bu kez çocuk büyüdükçe 40la da doymaz oldu süt takviyesi çok az olunca o zaman 70e kadar çıkardık ve sonra zaten sütüm de çoğalmaya başladı normalde 70de 1 veya 2 aylık bir bebek için az ama süt takviyesiyle yetti kızıma taaki 3.aya kadar.. herkesin yaşadığı süreçler farklı keşke önce bana bi sordaydınız neden 70 verdiğimi yorum yapmadan önce..