Merhaba ateşsiz idrar yolu geçiren varmı kültürde bakteri çıktı normal idrar testi vericez belirtileri kilo almamasıydı ve gece sık kalkma antibiyotikle evde geçer mi hastane yatışı olurmu ateşsiz bebeğe böyle bir durum yaşayan varmı acaba?? Çok endişeliyim damar yolu sıkıntısı yaşamıştık önceden travma kaldı hepimizde bebeğim iyi huzurlu ufak belirttiler var sadece