Fulay12 Merhaba 4 aylık bebeğimi mama ve biberona alıştırmaya çalışıyorum çalışmaya baslicam ve sütüm stresten çok azaldı mamaya başlamam lazım ama kızım asla kabul etmiyor ağlıyor ne yapabilirim bana bir yol gosterebilir misiniz ?