Beratinannesi18 Doktor 1 aylık bebeğime d vitamini verdi . Tecrübesiz olduğum için soruyorum . 1 yaşına kadar alacak dedi . Herkese mi veriliyor yoksa bebeğimde d vitamini eksikliği mi var anlamadım
2603 Beratinannesi18 çünkü anne sütü bütün vitaminleri karşılıyor yalnız d vitamini karşılamıyor diye biliyorum o yüzden d vitamini veriliyor benim doktorum sen de damlatacaksın dedi 3 bebeğime 9 damla kendime damlatıyorum
Kucukhobby Beratinannesi18 raşitizm olmamaları için her bebeğe verilir. Her gün düzenli kullanın. Kemik gelişimi için çok önemlidir
Guneskiz48 Beratinannesi18 hayır tüm.bebeklere d vitamini takviyesi verilir mutlaka düzenli olarak kullanın bebek için çok önemli
Akayaycan Beratinannesi18 herkese veriliyor mutlaka ver canım ben vermedim bıngıldağı kapanmadı kan değerleri düşük çıktı 15 aylık hala bıngıldağı çok açık
Papatyamkuzum Beratinannesi18 d vitamini sadece güneşten alınıyo. Yediklerimizde yok. O yüzden kemik gelişimi için veriliyor. İlk zamanlar bende veriyodum ama neden bilmiyorum kızım kusuyodu bi ara bıraktım tekrar başladım şükür kusmadı. Heralde mamanın hemen ardından verdiğim için kusuyodu
ZumruduAnka Beratinannesi18 her bebeğe veriyorlar ayrıca d vitamini bütün insanlar kullanmalı sizde kullanın ayrıca bebeğe de verin. Çünkü hepimizinki eksik. D vitamini çoook faydalı ve gerekli bir vitamin. Bide bebek için kaliteli d vitamini alın devletin verdiği d vitamini katkılı. Siz eczaneden ocean yada venatura alın.
Dilaylaa D vitaminini vermelisiniz genelde bizlerde ve bebeklerimizde d vitamini eksikliği görülüyor. Türkiye’de on çocuktan sekizi dokuzunda eksiklik oluyor nedense . o yüzden önemli anne sütü karşılamaz zaten d vitaminini.