Bir ara o reklamlardan dolayı uygulamayı sildim gercekten bezdiriyor bendede hep bi kral görünümlü adam cıkıyor oyun reklamı öyle ürkütücü kalın sesle koca adam sesi bi bağırıyor ki cocuk kaç kere ağladı sıcradı lanet ettim bari görsel reklam koyun sesli yerine iki dakika kapanamsını bekliyorum çarpıya basılmıyorda yöneticiler iletsin mümkünse sessiz yapın su reklam illetini