merhaba kizlar bu gun 2. ay aşimizi olduk ateslendik 37.5 i gördü calpol ates dusurucu verdim atesi düstu ama oglum zaten rahatsiz daha yeni ciktik hastaneden enfeksiyondan dolayi atesinin cikmamasi lazmdi ama aşisizda olmuyodu. sormak istedgm aşidan sonra ne kadar bi sure takip etmek gerekiyo atesini aşiya bagli olarak atesinin cikmasi ne kadar sürer ?