Benim kızımda 10 günlük sezeryan olduğum için sütüm gelmedi mamayı biberonla vermeye başladım memeyi bıraktı sizler mamayı nasıl veriyorsunuz yani biberon kullanıyor musunuz kızlar çok çaresiz kaldım biberon vermede vicdan, azbı da çekiyorum sütüm daha inmedi indiğini de nasıl anlayacak onu da bilmiyorum yardımcı olur musunuz lütfen