Deletedmom_61 Arkadaşlar lütfen İnternet denilen bir güzellik var. Açın & bakın & okuyun. Allah aşkına ne bu aceleniz. Bırakın etrafınızdaki cahil insanları. Neden yemesinn bebek yahu. Herşey vaktinde güzel. Az daha sabırlı olun yoğurt ve mevsim sebzelerinden devam edin. Adı üstünde tadımlık en fazla 2 çay kaşığı ya da 3 çay kaşığı olur.
4 aylık bebeğinn bağırsaklarını ve tam oluşmauan sindirim sistemini zorlanıyor bebeği zorlamaya ne gerek var ki