gzmemr AntiSosyallKelebek siz çok tatlısınız ya😍yorumlarda hep dikkatimi çekiyorsunuz hep zekice cevaplar 😀
HonKiPonKiDoNiNo Ebrar673 750 ml lik mustela en fazla 4-5 ay gidiyor.. Gun asiri yikiyorum kizimi, vucudunuda,kaka sonrasi popisinide onunla yikiyorum 🤷♀️
kahvekokusuu Ebrar673 oğlumun saçı uzun olduğu zamanlar daha cabuk bitiyordu sampuan🤭 simdi tras ettirdik 2 fıs yetiyor 7 ay kadar gider heralde gün aşırı yıkıyorum bazen hergun