Covidden sonra eklem ağrısı yaşadım ramotoloji uzmanı bulup doktora istedi crp ve sedim değerlerim yüksek çıktı cortizona ilacıma başladım kesin romatizmasın demedi zaman gösterecek dedi ilacı azaltarak çeyrek içicem başına gelen alternatif tıp önerisi olan varsa lütfen yazsın 🤲