Kuzeyoglann Bebegim sürekli emiyor emdiği icinde sürekli gazı oluyor zor cıkarıyor ıkınıyor kıpkızarık oluyor yavrum.Böyle olunca uykuyada dalamıyor gaz masajını bile zor yapıyorum aglıyor var mı önerileriniz anneler?
Zyneepemree Kuzeyoglann ayaklarını sıcak suya sokun sonrasında karnına sıcak havlu tutun ben öyle çözüm bulmuştum
Dmtt26 Kuzeyoglann bende bebeğim de çok yaşadım gaz sancısı pahalı gaz ilaçları da aldık nafile geldi en güzel yöntem kimyon kaynatıp bı kaç yudum kendim içtim bı kaç damla bebeğime verdim böylelikle kolayca çıkartıyordu gazını 🙃
Kuzeyoglann Sebusebu öyle yapıyorum ama mızmızlanıp uyumamak icin direniyor bacaklarını cekiyor hep karnına
Aytenekinci Zyneepemree elbisenin üstüne mi yoksa atletin altına mi cnku benm bebeğimde aynı şekilde bide kabız iyi gelir mi acaba??
Zyneepemree Aytenekinci atletin üstüne daha iyi olur çok sıcak olursa elbisenin üstüne de koyabilirsiniz kabız için sıcak su faydalı olur mu bilemiyorum ama doktorumuz şırıngaya zeytinyağ çekip poposuna sıkın demişti tabi ben hiç denemedim bi iki kere fitil attım sonra düzene girdi zaten
Aytenekinci Zyneepemree bir aydır kabız hergun yarım fitil veriyrm öyle yapiyo başka türlü yapamiyo ben denesem zarar verir mi acaba ?
Zyneepemree Aytenekinci 3 aylıktı bebeğim doktor doğal lavman demişti doktor tabi öyle çok değil 1 cc falan yeter yine siz doktorunuzla görüşün tabi
Aytenekinci Zyneepemree bende hastaneye yatış verildi banada aynısı verdiler şuan antibiyotik serum veriyolar şükür yapmaya başladı şimdide diyrm acaba eve gidince yine kabız olur mu diye korkuyrm😢