Melekannesiiiii Çok hareketli bir bebeğim var hiç yerinde durmuyor. Arabada da sürekli hareket halinde oto koltugunda durmuyor. Benimle aynı durumda olan var mı nasıl bir çözüm buldunuz 🤔
BuzluKahve Melekannesiiiii Ben asla müsade etmedim. Oturmuyorsa gitmiyoruz😬 Daha minikken her ağladığında da arabayı durdurup kucağıma alıp sakinleştirip devam ettik. Herkes yerine oturup kemer bağlanmadan araba çalışmaz bizde. Güvenlik önemli. Zaten bir kaç kez oturmamasına müsade edince önü alınmıyor.