Kuzeyoglann Bebegim 23 günlük iki gündür hep ıkınıyor suratı kıpkırmızı oluyor cis kakada yapıyor gazını da cıkartıyorum ama hep aglıyor uyumuyor ne yapcagımı bilemedim hep meme istiyor memede sakinlesiyor
Asilinannesi22 Kuzeyoglann aynı gün doğum yapmışız benim bebekte ıkınarak uyanıyor dr gittik gaz sancısı dedi akşamları hatta ağlama krizi oluyor kolik olabilir dedi gaz damlası verdi onu kullanıyoruz
Asilinannesi22 Kuzeyoglann kuzenimin bebeğide kolikti o da akşamları masaj yapıp banyo yaptırıp öyle rahatlatıyormuş
EdaM2358 Kuzeyoglann benim oğlumda öyleydi ne yazık ki sürekli gaz masajı yapardım gaz damlası kullandım 5.ayına kadar kolikti maalesef akşam olduğu zaman ağlamaya başlardı bol bol masaj yapın geçecek hepsi
Kuzeyoglann Asilinannesi22 evet sanırım bizimde öyle hep gaz masajı yapıyorum onu bile cıglık kıyamet istemiyor emzik veriyorum o sekilde yapıyorum masajıda.Siz ne gibi cözümler buldunuz
Nisakus25 Bizde 27 günlüğüz aynı durum bizdede var şu 3 ayın ışık hızıyla geçmesini temenni ediyorum çok yoruldum 😢
Kuzeyoglann Nisakus25 kesinlikle yenidoğan dönemi ne zormus 😔 dertlerini anlamak cok zor uykusuzluk bir yandan zaten bir an önce gecsn istiyorum bende
Kuzeyoglann Nisakus25 kesinlikle yenidoğan dönemi ne zormus 😔 dertlerini anlamak cok zor uykusuzluk bir yandan zaten bir an önce gecsn istiyorum bende
Asilinannesi22 Kuzeyoglann gaz damlası veriyoruz biogaia probiyotik ve harveys nurse aldım şimdi ona başlayacağım tam bu saatler sancı saatimiz inşallah yeni damla işe yarar