Oğlum 3.5 aylık. 1.5 aydır meme reddi var . Gece emiyor sadece gündüz 2 dk memeyi alıp bırakıyor. Kaşıkla, eds ile , parmak ile sürekli herrsyeyi deniyorum, illa biberon ile içiyor. Kan tahlilinde karaciger değerleri yüksek geldi. 2 aydır huzursuzluk , gürültülü ve sulu kaka kakada mukus , uykuya dalamama, yogun gaz ve asiri kusma vardi . Oglumun kilo alimi durdu . Ac duruyor yedigini cikariyor. Doktor alerjiden suphelendi. Ankaraya sevketti. Süreç nasıl ilerliyor ?emmesi için me yapabilirim? Memede ısrarcı olmayıp biberon ile besleyim mi ? Bana akıl verin lütfen Ağlamasına dayanamıyorum artik