DilosSn Suuumeyye benim de 5 aylık bebe 5-10 dk en fazla 😂 artık güçlü cekiyolar doymasalar bırakmazlar bence
Nehirgizen Suuumeyye benim kızım da 4 aylık maksimum 5 dakika emiyor ama takmıyorum çünkü istediği her dakika emebilir aç kalmıyordur aç kalsa durmaz zaten
abdullahinannesi1 Suuumeyye ısrar kıyamet 13 dk emiyor. Sürekli gözü dışarda etrafı inceleme peşinde.
abdullahinannesi1 deniz-95 çıt sesi duysa direk kafasını çevirip bakıyor. Ayakta gezinerek emzirebiliyorum ancak başka türlü tutmuyor. 😂 ama aç olduklarını düşünmüyorum. Emdikleri o 5 dakkada güzel çekiyorlar demek ki.
Zyneepemree Suuumeyye bebeğim 6.5 aylık doğduğu zamanlar en fazla 10 dakika emiyordu 4.ayından sonra toplam 2 3 dakikaya düştü 6.ayda ek gıdaya başladım şimdi bi fıs çekip bırakıyor jsjsjsj ama gece emziriyorum tabi
yusufmertmom Suuumeyye 5 aylık oldular eskisi kadar uzun emmez dedi doktor. 3-4 dk anca emiyor. Daha güçlü çeneleri sayesinde daha çok süt çekiyor