Kızlar merhaba.
10 aylık oğlumun dünden beri burnu dolu, tıkalı. Dışarı çıkmıştık biraz esiyordu üşüttü sanırım.
Burnuna sprey şıktım, şırıngayla fizyolojik serum sıktım YOK bana mısın demiyor hala dolu gibi. Ne yemek yiyor ne de uyuyabiliyor doğru düzgün ememiyor.
Dün gece oda da buhar makinesini açtım, soğana karanfil batırıp koydum pek faydasını göremedim. Yarın doktora götüreceğim. Bu geceyi atlatabileceğimiz önerileriniz var mı