Merhaba kızlar basına gelen var mı. Bebeğim 5 buçuk aylık. Göğsümün biri mandalina büyüklüğündeyse diğeri portakal 😀😀 aşırı derecede boyut farklı var. Ve küçük olan sismiyor süt dolmuyor sanırım ama büyük olanı emerken ondanda akıyor. O göğüste ki sütü nasıl çoğaltıp eşitleyebilirim şişmese de ondada yeteri miktarda süt varmıdır acaba. basına gelen var mı bebeğim büyüdükçe daha çok süte ihtiyacı olcak onuda arttırmak istiyorum artma imkanı var mı bu saatten sonra acaba .