Dişi ağrır,karnı ağrır,üşür, terler,ağlamak istediği için ağlar…bağırmayın lütfen bebeğinize,10 aylık bebek siz bağırınca peki anne bir daha yapmam demeyecek. Sinir halinde 10 saniye cama çık,nefes al dua et. Derdini anlamaya çalış.. eğer sürekli ağrı kesici veriyorsan muhtemelen artık bir işe yaramiyordur.