okuyanannee Merhaba hanımlar kızım 3 gün önce baş üzeri şekilde düştü. 1 yaş . Hemen hastaneye götürdük o an tabi ama alnı sadece morardı. Tomografi çekildi bir şey çıkmadı doktor muane etti sorun yok dedi. 4 saat müşade altında kaldık ama yine ekstra bir şey çıkmadı. Duş aldırırken bugün bıngıldak kısmında hafif şişlik hissettim elimde. Sonradan bir şey olabilir mi ? Tekrar götürelim mi ? Hareketlerinde yeme içmesinde uykusunda problem yok.
okuyanannee Bgmysd evet götürdük ertesi gün ama o düşmenin etkisiyle olan şişlik dedi doktor ve bir kaç gün içinde kayboldu , ilk yarım saat içinde tomografi çekildiği için korkulacak bir şey yok demirli doktor , şu zamana kadar da Allah’a şükür problem olmadı