Merhaba anneler kızım 1 yaşında önce dede sonra baba şimdide anne diyor.Sorun şu ki artık dede veya baba demiyor seslenmek istediği herkese anne diye sesleniyor.Bunu bilinçli mi yapıyor yani öyle kolayına mi kaçıyor.?Yoksa gerçekten öğrendiklerini de mi unutuyor?Artık baba dede demiyor kesinlikle.Bu konu da bilgisi olanlar yazabilir mi?Şimdiden teşekkür ederim.