Noname21 Ben gecen sene lcw dan almıştım ama bu sene iyi bir şey bulamadım. Insdagramda İnternet sitesi olan güzel alisveris siteleri varmi. Acaba bildiğiniz
amansallagitsin Noname21 ben yapmis oldugum alisveris sitelerini yaziyim orda guzel seyler var tavsiye ederim almaya devam ediyorum hala Arden.kids - jammybaby - bebebutigiim - humabebe - cildirins
Divayorgun Noname21 zaradan beğenip lcw den aldım🤣 zara çok pahalı. lcw kuponlarla baya indirim oluyor bi kaç takım aldım
goktugmehmettt Noname21 Valla oğlumı seven bi komşum var zaradan aşmış bi sürü kıyafet az önce getirdi bi sevindim😅gerek kalmadı almama
Noname21 AnnaKurt niye kız bu sene ankaraya gidicez galiba alayım diyorum o yuzden birsuru insan olur 😀
Tubasahra Noname21 Kızım da var oğlum da 🙂Atayım Bunu almistim. kızım gorur gormez bana guzel olmaz mi anne dedi 🤓 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Jean-Sort/3935038/677422 Aslinda niyetim abilerinen askili sort almistim takim olsun istedim.Bunu begendim fiyati fazla gelmisti.Sonra indirime girdi 55 tl hemen kaptim.😍 İnsallah cok soguk olmaz gerci corap uzerine hirka bi sekilde ayarlariz
hunilimomm Noname21 https://imgyukle.com/i/RuJsWN https://imgyukle.com/i/RuJpPP Asıl aldığım Tacli olan ama mavi elbiseyi de çok sevdim üzeri kirlenirse ikisini de giydiririm dedim
Gryffindor Noname21 750 ye 250 kupon çıkınca bayramlığı da LCW den aldım. Siyah kot turuncu bir gömlek bir de taba rengi ayakkabı. Zaten 7 aylık. Bir saat sonra üstü salya yoğurt, mama lekesi olacak o kadar bile dayansa yine iyi 😃
Noname21 Gryffindor eminim çok yakışır aslında bende ordan alacağım herhalde cunku başka yerde de bidsey begenemedim😀
Gryffindor AnnaKurt Bana kalsa bir sweat altına eşofman yeter 😃 annem hala kot pantolon gömlek giydirmedin diye söyleniyordu dedim aldım rahat ol 😃