Betl41 kızlar oğlum 4 ay 18 günlük emmiyor . Arada sütümü sağıp veriyorum.ne kadar cikarsa ,mama kullanıyorum . Tadımlık başlamalı mıyım neler verebilirim sizde süreç nasıl oldu
acimavi Betl41 6 aylık olana kadar bekleyebilirsiniz. Şu an bağırsakları tam gelişmemiş, yiyeceklere vereceği tepkiler fazla olur
Bankacianne34 Betl41 Benim kızım da 4 ay 15 günlük. Doktorumuz 5. Ayda tadimlara başlayacağız ama asıl ekgida 6.ayda başlayacak dedi. Ben de meme+mama veriyorum bu arada
Yoruldum Betl41 Lütfen bebeklere zaman tanıyın lütfen herşeyin bir zamanı var neden reddetsin daha başlamadan …
ArdicEge Betl41 ne alaka yahu. Basta zaten red edecek benim bebegim 9 aylıkken anca alıstı. Zaman tanıyacaksınız bebeginize kolay degil onun icinde. Yani acele etmeyin gerek yok icsin mamasını baksın keyfine🤓
5050 Betl41 4 aylık kontrolünde ebe ek.gidaya başla yumurta sarısı ver herseyi ver dedi bende 4 aylık çocuğa mi veriyim bunları dedim haa yok dedi verme herkes bı garip şaşırdım zaten ver deyince daha 4 aylık 5 aylık olsun ondan sonra yavaş yavaş sebze meyve yoğurt öyle basliycam
Betl41 Yoruldum bizimki en başından beri memeyi reddetti mama da anca uyuyorken içiyor uyanıkken asla içmiyor. HER BEBEK FARKLIDIR…
Angel00 Betl41 en sağlıklısı en olması gerekeni 6. Ayda başlamak 5ay12 günlük anne sütü alıyor sadece 💜 hiç acele etmiyorum
amansallagitsin Betl41 doktorunuzun karari ile ilerleyin daha dogru olur o aylarda baslayanda var ama kilo kaybi olan bebeklerde daha on planda sizin bebeginizin kilo alimi iyi ise baslamayin doktorun dicektir size
Madam Betl41 henüz erken bekleyin daha sütünüzğ sapmaya devam edin mamada alıyormuş zaten daha ne olsun tadım için niye acele edeceksiniz ki