birmelekannesiiio Kızlar sizde odada saçma durmuş mu biraz büyük çünkü.. Hediye geldi yoksa almazdım, odamda büyük ama salıncak baya büyük başka yerim yok koyacak
Toprak2509 birmelekannesiiio niye saçma dursun çok gzğel. Böyle hediye buldun daha ne istiyorsun arkadasım 😆
birmelekannesiiio Kayraaa59 gerçekten mi kötü durmuyor dimi, baya büyük çünkü bahçe salıncağı ama sitede oturuyorum müstakil evim olsa daha hoş olurdu 😂
Kayraaa59 birmelekannesiiio benim de mutfakta benzeri var. Hiç kötü durmuyor farklı bi hava katmış bence güle güle kullan 🥰