Selamlar, 1 aylık bebeğim var 4 gün oldu kakasını yapamıyor. Emziriyorum. Gazını yapıyor ama kakasını yapamıyor. Sürekli ıkınıp aglıyor. Sizin bebeklerinizde böyle olduğunda neler yapıyorsunuz? Yarın doktora götüreceğim ancak bebeğim ağladıkça üzülüyorum😔