Merhaba hanimlar 4 aylik.oglum.var çok gazliydi. Mukuslu kaka ve huzursuzluğu vardi alerjik mama verilmisti 1 aydır sutumden de hiç vermemiştik. Zaten meme reddi de vardı baştan beri.. sagip dolaba koydum veya attim hep artik azalmaya başladı iyice sütüm. bugün niyeyse emzirmek istedim artik oğlumu 🤢😞 oğlumda sanki.hep emmis gibi.beni emmeye başladı direk 5 dakika çok mutlu oldum ama.sonrasi yoğun bir aglama krizi 😭 bu kadar heves etmiştim 1 aydır hep üzüldüm sütümü vermiyorum diye alerjik mi acaba ne bu durum hiç bilmiyorum relaktaz fayda etmemişti 🤧 aglayip aglayip uyuttum simdi kucağımda. Herkes gibi.bende emzirmek istedim suç mu allahim.ya ne bahtsiz insanım 😩 nolucak.boyle alerji desen neye var bilmiyorum. Cocuga zarar veriyorum sanki… moralim çok bozuk