kids123_ şimdi baya bilimsel bir açıklama yapcam 😅 baya araştırdım bizde de allerji çıkınca şimdi bu bebişlerde laktozu parçalayan laktaz enzimi az bulunuyormuş anne sütünden geçen laktozu yeteri kadar yıkamadıkları için allerjik reaksiyon gerçekleşiyor vücudlarından şimdi mesela sen süt ve süt ürünleri diyeti yapıyorum tamam laktoz girmiyor vücuduna ama şöyle bir durum var anne sütü oluşurken laktoz da üretiyormuş bu sebepten dolayı süt diyetine ek olarak Relaktaz diye bir Damla var laktaz enzimi içeriyor her emzirmeden önce bebeğe verince fazladan laktaz enzimi vererek bu süt proteini laktozun yıkımını kolaylaştırıyoruz.
senin bebeğinde de olma ihtimali olabilir böyle bir alerjinin doktorunla bu konuyu konuş mutlaka ❤️