Minikprensmmm Aysktr canım yanına termos al bi de normal su al karıştır ılıt ver direk ben öyle yapıyorum
Ronida01 Aysktr suyu kaynatıp dinlendiriyorum bilek içimi yakmayacak kıvama gelince termosa dolduruyorum tek su ile uğraşıyorum ılıtmaya gerek kalamıyor
HTAC Aysktr ben ilk ondan başlamıştım hiç memnun kalmadım kuzum hem çok tatlı bir mama hem klorisi az ben sma kullanıyorum şuan çok çok ta memnunum ya evolviya yada sma kuzum bu ikisini öneririm
Esmaaeee Aysktr benim kızımda aşırı bağrırdı gece mama için 12 de veriyordum birde üç dört gibi veriyordum ancak sonra kızım uyurken meme tutmaya başladı öyle olunca gece emzirmeye başladım 6 aylık olunca kilosuda elverişli olunca gece beslenmesini kestim
Zeynocan34 Aysktr golden goat kullanıyorum keçi sütlü olduğu için sindirimi kolay gaz normal ama kabızlık yada kusma olmuyor. Ama tadını severmi bilmiyorum 400 gr 75₺ daha az paketi yok beğenmezse yazık olur
Simay_esma PelinKaraca merhaba biz ilk başta farklı marka mama kullanıyorduk o mama kabızlık ve gaz yapınca bebelac gold'a geçiş yaptık ve çok rahat ettik. İnşallah size de iyi gelir🙏
Nicemother Aysktr bebelac ın düz olan maması yapıyor kabızlık ama gold olanının içimde probiyotik var gaz yapmasını engelliyor canım.