bebegim- Merhaba kızlar,Eskişehir de en iyi en ilgili ve en güleryüzlu kadın doğum doktoru kimdir var mı öneriniz tavsiyeniz ?? Yardımcı olursanız çok sevinirim. 🥰
sarilokumumm bebegim- ben Mesut Taşkeline gittim Vişnelik ümitte iyi ki de gitmişim hep güleryüzlü sevecen biriydi ve ilgiliydi ne kadar soru sorsam yıldırsamda hiç bir kere surat astığını görmedim
BalYapanSinek Talat Remzi Demirkol. Önceden Ümit hastanesindeydi. Şimdi kendi kliniğini açmış ama çok çok memnun kalmıştım ben kendisinden.