Ssssraa meme reddi falan yazanlar olmuş benim bebeğim şuan 4,5 aylık bende yaşadım aynı durumu ağzının içindeki memeyi deli gibi aranıp dururdu tutmazdı ağzını bir türlü ama pes etmedim ilk bir ay böyle sürdü bence gazından dolayı öyle yapıyorlar hiç korkma meme reddiyle sütünün tadıyla hiç alakası yok.Öyle yapınca kaldır bebeğini diğer göğsüne yatır sakince almazsa siniri geçince tekrar dene☺️