19 aylık bebeğim var ve bu zmna kadar eline oynaması için telefon vermedim. Sabah ve akşam nadirde olsa güzel yer ara öğünde pek bisiler yemez dün bulaşık yıkarken masanın üzerinden telefonumu aldı ve biraz uğraştı bende almadım elinden neyse akşam yatmadan bi bardak süt icirmeye çalışıyordum pek icmiyordu telefonla uğraşırken verdim ve o sütü bitirdi şaşırdım telefonu aldım elinden çok şükür ki telefon bağımlısı değil öyle kitap okumaya çok meraklı telefon elindeyken hadi kızım kitap okuyalım deyince bırakır telefonu bugün De sabah bisiler yediremedim telefonu verdim yine baksın belki yer diye ve çok güzel şekilde yedi acaba arada böyle yemek yemediği zaman telefon versem yanlış mı yaparım alışır mı bu şekilde çok ikilemde kaldım fikirlerine ihtiyacım var 🙏🏻