Mirayy05 şimdi sen bize durduk yere neden eltinin menüsünü kötüledin? Kadın belki yemek yapmayı bilmiyor. Ya da öyle hazır çorba yapmak istedi kime ne! Siz daha iyi yemek yaparsanız sevap point mi kazanıyorsunuz n’oluyo? Beşi bi yerde mi takcak kaynananız? Yarışma mı yapıyorsunuz anlamadım. İftar menüsü sorarsın da eltinin menüsünü de yermezsin be. Ne tuhafsınız yaa. İlle birilerine gıcık olacaksınız. Bunun pimpiriklikle de alakası yok, kişiliğiniz tam oturmamış. Yaşınız küçük sanırım. Allah akıl fikir versin durduk yere eltinin menüsünü niye saydın ki 😂😂😂 tövbeler olsun yaa. En iyisi sizsiniz hanfendi evet. Alın size plaket.