Bebeğim 6 aylık. Kilo durumundan dolayı ek gidaya 5.ayda başladık ama bi yol katedemedik diyebilirim. Tadımları geçtik yemeye geldik doktor 3 öğun ver dedi ama yemiyor. Sadece yoğurt istiyor. Herşeyi denedim ama anliyor istemiyor. Geçici bi dönem olduğunu biliyorum ama şuan ne yapabilirim bilmiyorum yardımınıza ihtiyacım var lütfen fikir verin ne yapayıda yoğurttan başka bşy yedireyim