Dün açtığım post link paylaşımı yüzünden kaldırılmış tekrar açmam istendi tarifi yazarak paylaşacağım diğer arkadaşlarında tariflerini yenilemelerini rica ederim uygunlarsa tabi 🥰varsa güzel tarifleriniz alırız…
ilk tarif benden
Çikolatalı ıslak kek
Sütsüz yumurtasız
1,5su bardağı un
1 su bardağı şeker
3ymk kşğ kakao
1çay kşğ karbonat
1 su bardağı soğuk su
1 ymk kaşğ elma sirkesi(ben üzüm kullandım oda oldu kabardı baya)
1pkt şekerli vanilya
1 tutam tuz
Tüm malzemeleri kek kabının içinde karıştırıyoruz en son suya sirkeyi katıp malzemelerin üzerine döküyoruz karıştırıyoruz. 20dk 180 derecede pişirip üzerine folyoyu yağlı kağıt ile kapatıp 15 dk daha pişirip benmari usulü eritilmiş vegam çikolata ile servis ediyoruZ. (Ben vegan çikolata yerine su un şeker ve kakao ile çikolata sos yaptım bu sosu buz ile açtığınızda daha akışkan ve parlak oluyor) Ayrıca 30 dk kontrollü düz pişirdim yağlı kağıt ile uğraşmadım öylede oldu her fırın farklı ısınızı sürenizi kontrol ederek pişirin)
Afiyetler olsun deneyenlere şimdiden🌸🥰