5.5 aylik kizim var dogdugundan beri yüz üstü yatirinca sirtta iki kurek kemegi arasnda morarma oluyor. Bu haftada ellerde kucagima aldikca olmaya basladi kucagimda oturur pozisyonda veya koltuk altından tutup sarkinca oluyo hemen yatırınca geçiyor kucagma almak istemiyorum canimi yanıyor diye coxuk acile gttik 1 cok dr bakti anlam veremediler kardiyoloji gordu sukur kalp kaynaklı dgl dendi benzer durum yaşayan yan oldu mu içim hiç rahat değil