Sehhy Hipp combiotic çok iyi bir mama. Kabız yapmıyor, kilo alımı iyi. 3 aya kadar gazını çıkarırken biraz kusuyorlar zaten bu normal. Bebelac gold, Hippe göre biraz şekerli sanırım ama o da iyi bir mama. Benim bebeğimde gaz yaptığı için kullanmadım.