Merhabalar 1 yaş, 1 yaş aşısi , atak ,hepsi ust üste gelen mismizlik hali siz neler yaptiniz bu durumda. Sürekli ağlıyor,yemek yemek istemiyor hep beni emmek istiyor, uyumak istemiyor ,uykuya dalamiyor ,uyuyunca sıksık uyanıyor. Tecrubeleriniz nedir acaba