Cikolat oğluma ben geçen yaz hep kısa kollu çıtçıtlı badi altına şort giydirdim. Onun haricinde iki tane kısa kollu şortlu tulum almıştım onlar da çok işime yaradı yıkadım yıkadım giydirdim. Yatarken de altına uzun pijama giydiriyordum, havaya göre de üstüne bir tişört. Kocaelide yaşıyorum, oğlum Ağustos doğumlu yani yazın 9-12 aylıktı.


Şortlu tulum şu sekilde olanlar. İçine başka giydirmeye gerek kalmıyor. Çok sıcaklarda iyi oluyor