Kızlar biz 2. Ay asimizi olduk aşıdan bir gün önce bebeğim ağlamaya başladı sürekli ağlıyor doktora götürdüm kan idrar ve genel muanesi normal çıktı ama bebeğim hala ağlıyor hasta desem ateş vb şeyler yok neden böyle acaba başına gelen var mi yardımcı olur musunuz