Yagmur1 Bir ara sütüm azalmıştı aptamil 1 aldım 2 3 defa içirdim çok fazla kustu içtikten sonra da 2 3 saat sonra ağladı hep normal mi bu durum kendi sütümde de kusuyor ama mamada çok fazla kustu
cglyn9 Yagmur1 verdiğiniz miktar fazla gelmiştir. Ağzının kenarından mı kustu? Ne kadar mama verdiniz ?
Tbmrc Yagmur1 aptamil 1 kusma şişkinlik ve gaz yapıyor zaten mama kullanacaksanız aptamil pronutrayi kullanın en iyisi o hem doyurucu hemde gaz yapmıyor ve mamayı calkalamayin kaşıkla iyice karıştırın köpük olunca fazla gaz yapıyor
Yagmur1 cglyn9 100 ml 3 ay 24 günlük dikkat etmedim ama aralıklı hep Kustu acaba mamayı mı sevmedi içti de aslında
Kuzunun_Annesi Yagmur1 Aptamilde 100 ml diye bisey var mi uc olcek 90 ml oluyo omdma sonrasi 120. aceba olceklerde mi sorun var?