yaramaz_bocegim çok geçmiş olsun canım,aslında bi şekilde doktora görünmelisin önce çünkü mesela ben bu durumu sık sık yaşarım benimki stresten olur ama yediklerin belki seni böyle yapmıştır bilemezsin fakat tek şunu tavsiye edebilirim sana,sebebi ister fiziksel ister psikolojik olsun probiyotik takviye olan ve gerçekten yıllardır rahatsızlandığım an kullandığım hiçbir zararı olmayan hatta daha dün içtim emzirdiğim halde zararı yok bi ilaç var REFLOR,çok iyi geliyor,ishal kesici.Doktora gidemezsen eczacıya sorarsın.