Sdr123456 Kızlar 2.5 aylık oğlum var uyanık olduğunda sıkılıyor artık ne gbi oyuncaklar alabilirim ona bu dönemde tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
TOSPAMMM17 Sdr123456 oyun halısı bende geçen hafta aldım bugün tam 3 aylık oldu dikkatini çekiyo ayaklarıyla vuruyo baya duruyo
Ozlem2904 Sdr123456 ben hisirtili kitaplar aldım 10 15dk oyalaniuo görsellerle. Cingiraklari ve oyun halisida var. Ben o dönem karın üstü egzersizleri yaptırmaya başladım yan döndürme egzersizleride bayaa egleniyo hemde uoruldgu için güzel uyuyolar
Reyhanasya 1kursarereninannesi oyun halısı mutlaka alın hem hareketleniyor onunla oynarken hemde skılmıyor
prenses_we_prens_annesii TOSPAMMM17 hangi marka aldınız acaba memnun kaldınız mı bende kızım 2 ay 6 günlük bu ara araştırıyorum da
1kursarereninannesi TOSPAMMM17 nerden aldiniz ben trentyoldan bakiyorum ama guvenemiyorum bozulur hemen diye
TOSPAMMM17 prenses_we_prens_annesii trendyoldan kidybee orman düşleri oyun halısı indirime girmişti 99 TL’ye aldım diğerlerine o kadar yüksek bi mebla verme gereği duymadım hepsi aynı gerek yok evde de çıngıraklı oyuncakları da vardı onlardan da taktım memnunum
1kursarereninannesi TOSPAMMM17 tesekkur ederim canim baktim bu sabah gordum onuda ama cok terettutde kaldim bide muzikli olanlari var
TOSPAMMM17 1kursarereninannesi tercih meselesi ben gerek duymadım benim çıngıraklarım vardı evde bundada takma yerleri var siz bilirsiniz