ozomom Kızıma mustela şampuan almıştım , vücudunda bir şey yok ama yüzü kabardı, pul pul oldu, kıpkırmızı geçmiyor. Değiştirmeyi düşünüyorum, içeriği temiz olup kullanıp memnun kaldığınız bir ürün var mı? Kızım 1.5 aylık bu arada.
Keremikoo ozomom minoris sampuani oneririm. Kokusuz asiri kopurmuyor hassas cildi var oglumun bir sorun yasamadik sükür. Bebek sabunu olarak da bubchen kullaniyorum.
Ghunsunshine ozomom bübchen markası saça çok iyi geliyor oğlumun saçları lüle lüle oluyordu çabık uzattı ve yumuşacık yaptı. Şimdi ise 2 ci olarak iva natura başladık çok az köpürüyor %99 a yakın doğal temiz içerikli imiş paraben sls boya parfüm asla yok bileşeni çok güzel(gül suyu, rezene, vsr bitkiler) ayrıca ekolojik 🌸 350 ml 64 TL idi civil den aldık belki farklı yerlerde uygundur