Merhaba güzel anneler oğlum 14 aylık olcak artık hep dışardan aldığımız şeyleri istyr atistirma koyduğum dolabı açıyor alıyor onlari ısırıyor yemek istyr ağlıyor elime veriyor ver bana demek istyr diye dusunuyorm yumurtasiz atistirmalik tarifleriniz varsa banada yardımcı olurmusunz güzel ellerinizle yaptığınız guzel tariflere talibim🌸💖