Merhaba anneler kızım 4 aylık 3 ay önce yaralar yüzünden emziremedigim için sütüm yok denecek kadar azalmıştı öyle böyle 2.ayına kadar emzirdim 2 aydır da emzirmiyorum ne yaptıysam sütüm çoğalmadı dün burada bir yorum okudum hiç doğum yapmamış kadının bile emzirme emzirme sütü gelir yazmıştı biri bende emzirmeye başladım bu sözden sonra dünden beri her fırsatta teklif ediyorum önce emiyor ama bir süre sonra öğürüyor neden olabilir bu durum uzun zamandır emmediği için falan olabilir mi ve nasıl geçirebilirim başına gelen bilgili anneler varsa bana yardımcı olabilir mi dünkü yorum cesaret verdi cesaretimin gitmesini istemiyorum gittigi yere kadar emzirmek istiyorum simdiden yazanlara tesekkur ederiyorum