Merhaba güzel anneler🙂 pazartesi günü ameliyatımızı olduk. Beklediğimiz kadar zorlu bir süreç geçirmedik çok şükür🙏🏻 Oğlu hipospadiaslı annelere umut ışığı olsun. Oğlum 6aylık. Derecemiz hafif dereceydi, ameliyatımız 2-2,5saat sürdü, ilk odaya geldiğinde narkozu atarken çok ağladı. Geldikten 15dk sonra emzirmeye başla dediler, Hemen memeyi çekip bitirmesin dediler 1saate yaya yaya emzirdim. Emmeye başladıktan sonra oğlumda sakinlemeye başladı zaten. Hastanede hiç kalmadık. İlk gün biraz sıkıntılıydı narkozun etkisi geçene kadar. 2.gün antibiyotikten ishal oldu ameliyat yerine hafif kaka bulaştı doktorumuza götürdük hemen temizledi, enfeksiyon kapmaması için. Sondamız tam 4.günde yani cuma günü çıktı. Sonda çıktıktan sonra işemesine baktık artık normal görünüyodu. Ameliyattan kaynaklı çok hafif bir şişlik var onun dışında hiç bişeyimiz kalmadı diyebilirim. Korktuğumuz gibi olmadı yani, tavsiyem ne kadar erken yaptırırsanız o kadar kolay iyileşiyor ve gerçekten anlamıyor bile ne oldugunu. Sorularınız olursa seve seve yanıtlarım🌸