babyandmom1 Kızım bu ara çoğu şeyden korkar oldu amigrumi ineği var onu oynatmak istediğimde kaçıyor resmen ağlamaya başlıyor ya da arkadaşlarımızdayken fotoğraf için etrafına toplanıp konuştuğumuzda da çığlık çığlığa ağlamaya başladı 1 yaş çekimindede bi süre sonra sinirli sinirli bağırdı ağladı. Neden oluyor böyle? 😔
Yazaksami babyandmom1 oğlumda da ara ara oluyordu böyle. Bazen biz hapşırınca bir anda koşa koşa yanımıza geliyordu, o geçiyor sonra ezan okununca korkuyor, basen parkta çocuklar bağırınca korkup kaçıyordu, şimdi alıştı o seslere tepki vermiyor artık
Omertugra20 babyandmom1 benim oglumdada vardı 10-12 ay arası doktor normal bir süreç oldugunu söylemişti
babyandmom1 Biz genelde evde ikimiziz ama parka dışarı gittiğimizde kalabalık ortamlarda böyle yapmazdı
Hayriyevebebesi O korktugunda ona sarilin ve gülumseyin zamanla korkulacak biseyin olmadigibi anlar. Korkacagı bi durum oldugunda gülümsemeniz ona güvende hissettirir.
babyandmom1 Hayriyevebebesi çok teşekkür ederim bende konuşarak sarılarak anlatmaya çalışıyorum inşallah işe yarar
Aynayansima Pandemi zamanı doğdular, herşeyden izole olduğumuz bir dönemde büyüyorlar,benimki de korkuyor seslerden, bazı insanlardan. Bu yaz sürekli dışarıda vakit geçirerek aşmayı umut ediyorum.
Ghunsunshine babyandmom1 20 ayımız dayız bizdede dükkanın kepengi ni açarken aşiri ses çikiyor onda korkuyor zamanla alişir inşallah