Zehrns Merhabalar kızım 7,5 aylık ek gıda konusunda çok başarılı değil maalesef hazırladıklarımı yemek istemiyor ve genelde emiyor. Sizde durumlar nasıl ve ne yapabilirim önerisi olan var mı acaba
Xyz Zehrns zorlamayın sonuca cok uzun süredir alıştığı bir tat var küçük kğçğk yatsın zaten bu aralarda doyumluk değil tadımlık yiyorlar sebze corbaları yapmaya çalışın onları tattıtın zorlarsanız nefret edebilir
AyseAlyamm Zehrns bizde 7.5 ayligiz asla kahvaltı yapmıyor sebze meyve püresi yok sadece tarhana çorbası içiyor üzülüyorum bende nasıl alışacak diye .
Cerenb Zehrns ilk başlarda yiyordu şuan bizde aynıyız diş sıkıntısı var sürekli emmek istiyor pek yemiyor
Esmer123 Zehrns benim kızımda yemiyo bende zorlamiyom daha küçükler ne bekliyoz kı şükür emiyo elbet ilerki zamanlarda yiyicek suan zorlayıp da bıktırmanin anlamı yok😉
Kahvegerek Sebze çorbaları kahvaltı vs çok seviyor ama muz pekmez bebe bisküvisi falan yemiyor tatlıları o yüzden zorlamıyorum. İlla ki sevdiği birşey olur bilemiyorum 🤷🏻♀️
Zehrns AyseAlyamm ne zamana kadar böyle olur acaba ya 🙄 Cerenb bizim de aynı çıkmadı halen dişi zaten ve emme sıklığı arttı dediğiniz gibi
Arzuu34 AyseAlyamm kirmizi mercimek corbasi denediniz mi? Eger yerse içerisine kabak, havuç.. gibi cesitli sebzeler ekleyebilirsiniz.
Eylul4138 Zehrns sevmediği şeyleri istemiyor çok zorlanıyorum sabah bizimle kahvaltı yapıyor arada meyve yoğurt veriyorum birde çorbalar 😊 çok reddetmiyor ama tadını beğenmezse ağzını açmıyor 😂
Huzurum42 Zehrns tek kahvaltıda basariliyiz birde ev yapımı meyvesuyunda.yogurt yemiyor püreler corbalar istemiyor yoruldum icim gidiyor hergun yapıyorum birseyler
Zehrns Huzurum42 ben de yapıyorum günde 2 kere farklı hazırlıyorum yok yani bir iki kaşık zor alıyor bırakıyor eliyle ittiriyor döküyor hep
AyseAlyamm Zehrns ahh canım bir bilsem . Bugün ebeyle konuştum zorlama diyor ama nereye kadar 7.5 aylık oldu artık .
AyseAlyamm milaseren ayy harikasınız deniycem mutlaka mamasıyla karıştırdım yemedi cici bebe verdim jstemeye istemeye onunla da yemedi bakalım öyle yiyecek mi çok teşekkür ederim 🤗💕