Meraklimama Kızlar bir aylık kızım var emzirme + mama yapıyoruz gazlida bir kız ama çok soda icedim var ya 😭😭😭
Keremikoo Meraklimama maden suyu bebekte gaz mi yapiyot hic duymamistim. Ben hep ictim. Kolik bir bebeginiz yoksa emzirdikten sonra icin 1 tane günde.
Sevimliayicik Meraklimama Sade soda içebilirsiniz herhangi bir sakıncası yok benjm oğlum hep gazliydi zaten soda icsemde icmesemde gaz yapmıyor ama merak etmeyin
Moonlightttt Meraklimama gazı bilmem de asit pişik yapar diye icmedm. Canınız çok istediyse 1kereden bişey olmaz bence, ama gündüz için ki gaz da yaparsa cikarabilsin gece zor olur
otose_san Meraklimama için neden içiyorsunuz ki? Ben hiç sorun yaşamadım, denemeden bilemezsiniz neyin gaz yapıp yapmadığını
berna_demir Meraklimama bana tanıdığım bir hemşire tavsiye bile etmişti ama biraz bekletip öyle iç demişti içindeki mineraller anne sütüne geçiyormuş bende içtim kızım doğduğundan beri günde 1 tane
Elfvli Meraklimama ben sade soda nin faydalı olduğunu bıliyorum. Anne sütünü arttıran besinlerin içinde. Hamileligimde de içtim doğumdan sonra da her akşam 1 tane içiyorum. Hic gaz problemi yasamadik.
sademinannesi Meraklimama sade soda süt artıyor ben içmiştim ama biraz bekletip asitinin gitmesini bekleyerek içebilirsin
Annesininprensesi55 Meraklimama Hamileliğim de çok içtim valla acayip mide yanması yaşadım hamileyken içince bebeğin kemik gelişimi içinde iyi oluyormuş duydum ama anne sütünü duymamıştım deneyim
TOSPAMMM17 Meraklimama bende içiyorum ve bebeğim benim gazlı bebek ona da fayda sağlıyo sütümü de çoğaltmada faydası varmış ben içiyorum
gibicibicis Meraklimama neden içmiyorsunuz ki hem gaza iyi geliyor hemde ben sagarken içiyordum sütü çoğaltıyordu
biryazmasali Meraklimama bende hep içtim hatta dayanamayıp kola bile içtimm her türlü gazı oluyor olacaksa zaten kendinizi kısıtlamayın için🥰