EndlessLove_ biz de 1 gün sürmüştü gece ateşlendi, sabah doktora götürdük serum takıldı, serumla birlikte ateşi de bitti. Sonra hiç çıkmamıştı çok şükür akşam eve geldiğimizde her şey normaldi. Bol bol emzirin, sıvı ihtiyacını karşılayın. Biz 11 aylıktık bol bol emzirdim, çorba falan yapmıştım. Çok geçmiş olsun inşallah sizde hemen 1 günde atlatırsınız🤲🏻